lördag, maj 01, 2010

Mobbad denna vecka

Kanske är jag utmobbad, vad vet jag. Hur som helst har jag regelbundet länkat till svd, dn och senast ekot, medan mitt bloggverktyg envist påstår att jag inte diskuterar några som helst intressanta nyheter.

Enligt egen uppfattning diskuterar jag alltid något intressant, länkat eller ej. Annars skulle jag inte blogga. Endast undantagsvis meddelar jag att jag äter yoghurt med bär och nötter till frukost.

Men den förment fria bloggosfären fungerar på gam-medias villkor, och hittills har styrverktyget hittat länkarna till deras per definition viktiga artiklar.

Men inte den senaste veckan. Så det är klart man undrar....

2 kommentarer:

staffan sa...

Känn dig inte mobbad, ibland blir man ignorerad av knuff, det brukar rätta till sig själv. Annars får du väl skriva och klaga.

Anonym sa...

Tror att denna "utfrysning"
kan ha att göra med sommarens
kommande begivenhet-sessbröllopet?
Kanske media fått på pälsen
av de styrande?
Ger sej nu,i sin tur,på de svagare??
Eller så vill man helt enkelt tvinga
människorna köpa tidningar i
stället för att läsa bloggar och
enstaka länkar??
Funderar Gladiatan